Taidepolun avajaispalautteita
Palaute
| Miltä avajaispäivä tuntui sinusta? |
| Kiinnostava, Yhteisöllinen |
| Mikä sinulle jäi eniten mieleen? Ihana luonnonrauha ympärillä, eikä turhaa hälinää ollut. |
| Haluaisitko jättää terveisen tai ajatuksen tapahtuman järjestäjälle? Jos olisi mahdollista niin jatkossa, voisi tuoda lisää ikäihmisiä ja lapsia, jotka voisivat hyötyä tapahtumasta. Se olisi elämys ikäihmisille ja lapsille. |
Palaute
| Miltä avajaispäivä tuntui sinusta? |
| Rauhallinen |
| Mikä sinulle jäi eniten mieleen? |
| Makkara, mehu ja hyvä tunnelma ja ilma |
| Haluaisitko jättää terveisen tai ajatuksen tapahtuman järjestäjälle? |
| Uudestaan ensi vuonna |
Palaute
| Miltä avajaispäivä tuntui sinusta? |
| Rauhallinen, Inspiroiva, Kiinnostava, Yhteisöllinen, Uusi kokemus |
| Mikä sinulle jäi eniten mieleen? |
| Kun sai valita mieleisen taidetehtävän minkä tekee. Hienot tulokset taidetyöskentelyssä ja lopputuloksessa. |
| Miten koit luonnon ja ympäristön osana Taidepolkua? |
| Hieno yhdistelmä yhdistää luonto ja taide. Katoton mielikuvis. Lisää tämmöisiä opettavaisia hetkiä ihmisille, missä voi oppia. |
| Haluaisitko jättää terveisen tai ajatuksen tapahtuman järjestäjälle? |
| Kiitos, kun järjestit. Ison työn teit, kun toisille järjestät ja huomioit kokonaisuuden. |
Palaute
| Miltä avajaispäivä tuntui sinusta? |
| Uusi kokemus |
| Mikä sinulle jäi eniten mieleen? |
| Kauniit maisemat ja yhteinen aika lapsen kanssa |
| Haluaisitko jättää terveisen tai ajatuksen tapahtuman järjestäjälle? |
| Tapahtuma kaikkinensa oli upea. Maisemat, luonto, läheisyys, luovuus ja lämmin vastaanotto laavulla ja huolehtivainen järjestäjä. Saimme lapseni kanssa aivan uuden kokemuksen joka jää ikuisesti mieleemme. |
